phoneiconSme tu pre Vás 052/7767 251
Úvod

Certifikát systému manažérstva kvality

Certifikát systému manažérstva kvality

V roku 2007 boli medzinárodnou certifikačnou organizáciou TÜV SÜD Slovakia udelené spoločnosti Brantner Poprad s.r.o. certifikáty systému manažérstva kvality ISO 9001:2001 a environmentálneho manažérstva ISO14001:2005, ktoré sú zárukou profesionality a pozitívnym signálom kvality pre našich zákazníkov. Spoločnosť Brantner Poprad s.r.o. plánuje neustále zlepšovať kvalitu ponúkaných služieb pre svojich zákazníkov a reagovať na ich zvýšené nároky. Svoju konkurenčnú výhodu zabezpečujeme predovšetkým spájaním kvality a ochrany životného prostredia.

Spoločnosť Brantner Poprad, s.r.o. dňa 5.októbra 2016 úspešne absolvovala štvrtý recertifikačný audit, na základe ktorého opätovne získala certifikát systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2009 a certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001:2005 pre nasledovné oblasti:

  • Zber, preprava, zhodnocovanie a zneškodňovanie komunálneho odpadu
  • Triedenie a zhodnocovanie druhotných surovín
  • Čistenie, letná a zimná údržba komunikácií
  • Starostlivosť o verejnú zeleň
  • Modernizácia a prevádzka verejného osvetlenia
  • Manažment projektov a poskytovanie poradenstva pre oblasť odpadového hospodárstva

Certifikát systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou certifikačnou spoločnosťou TÜV SÜD Slovakia preukazuje, že zavedený systém je naďalej udržiavaný v súlade s požiadavkami príslušných noriem, je zárukou profesionality a pozitívnym signálom kvality pre našich zákazníkov.

Pokiaľ sa chcete s nami skontaktovať môžete využiť tento formulár, príp. adresovať vašu požiadavku priamo na
poprad@brantner.com. Súčasťou formuláru je aj príloha, kde môžete priložiť akýkoľvek súbor.

Vážený zákazník,
dovoľujeme si Vás požiadať o vyplnenie tohto dotazníka, ktorého cieľom je ohodnotiť spokojnosť
zákazníkov so službami spoločností skupiny Brantner.


Ďakujeme Vám za ochotu a čas strávený vyplnením dotazníka, ktorý nám pomôže lepšie pochopiť Vaše očakávania pri návšteve našej spoločnosti.
Dotazník vyhodnotí zodpovedný pracovník za zákazníka.